ТИЖДЕНЬ СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ «ПОЗИТИВНЕ МИСЛЕННЯ – ШЛЯХ ДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я»
Згідно річного плану роботи практичного психолога, соціального педагога та з метою створення умов для формування психологічної культури учнів, покращення психологічного мікроклімату в школі, пізнання внутрішнього стану людини через аналіз власної діяльності та через спілкування з іншими людьми в нашому закладі з 17 по 21 квітня проходив тиждень соціально-психологічної служби "Позитивне мислення - шлях до збереження психічного здоров'я".
Практичний психолог (Забара Н. М.) з учнями 8 класу провела заняття з елементами арт-терапії "Райдужний пісок", що посприяло гармонізації стосунків внутрішнього Я із внутрішнім світом та допомогло розслабитися після насиченого навчального дня.
Учні 9, 11 кл. спробували за допомогою нейрографічного малювання долати життєві труднощі.
Учні 7 класу, об'єднавшись у дружнє коло, добре попрацювали створивши мега мандалу свого класу.
З учнями 6 класу вдалося порелаксувати та створити своє безпечне місце.
Учні 3 класу під час заняття з елементами тренінгу "Мої емоції" вчилися створювати позитивний емоційний настрій.
Також участь у соціально-психологічному тижні взяли учні 1-2 кл., наповнивши банку своїм настроєм з яким прийшли зранку до школи. А учні 5-11 класів приєдналися до створення фотозони "Крила вдячності", записавши свої слова подяки та усвідомивши, що чим більше вдячності ми виявляємо, тим більше позитиву ми притягуємо у своє життя.
Соціальним педагогом (Мальченко І. В.) для учнів 6 класу організовано заняття з елементами тренінгу «У дружньому колі». Діти мали змогу поспілкуватись між собою та за допомогою колективного малюнку створити «Людину без турбот». Учням 7 класу запропоновано анкетування «Радощі в житті», де анонімно могли відповісти на головні питання: «Щастя – це…», «Я щасливий тому що…». З учнями 1-4 класів створили колаж «Кольоровий настрій». Діти залюбки розфарбовували улюблених персонажів казок та мультиків, чим покращили настрій собі та оточуючим.
Учні 5 класу відвідали майстер – клас «Намалюю собі щастя», де кожен не обмежувався у своїй фантазії та мав змогу зобразити щастя, яким його собі уявляє. Це посприяло розкриттю творчих здібностей кожного учня, та їх власному баченню щастя.