STEM НА УРОКАХ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ
Для формування цілісних природничих знань та основних життєвих компетентностей використовуємо технології STEM-освіти.
Учні 7 класу цікаво та пізнавально провели час , зміцнили логічне мислення, розвивали креативність, працюючи над китайською головоломкою танграм «Зоологічний калейдоскоп».
Під час хіміко-біологічного практикуму «Використання попелу для підживлення рослин» учні 8 класу досліджували рН грунтів для того, аби визначити, чи можливо підживлювати їх попелом, адже попіл має лужну реакцію, а не всі рослини можна вирощувати на таких грунтах. Також діти приготували розчин для підживлення та використали його на шкільній ділянці.
На уроці хімії у 8 класі діти виготовляли лепбук «Хімічний склад деревини». Учні закріпили вміння працювати у команді, вивчили хімічний склад деревини, повторили застосування деревини у різних галузях промисловості.